September 25th, 2004
12:57 AM CST -
Today TRMK would like to announce the official re-opening of the TRMK Community Forums. A few of the old features are still missing, but will be returning over the next month. We apologize for the delay in reopening them, but they are now back up and ready for everyone to start using.

We haven't finalized all the forum categories yet, so if you have specific forum topic(s) that you'd like to see, we're open to suggestions. Simply use the new comments link to reply to this news article and, if we like your ideas, we just might implement them.

Also we'd like to announce a new community feature, Easy News Submissions. Just post a message to the News Submissions topic in the forums and one of TRMK's News Editors will evaluate the item for it's validity. If it's newsworthy, they will post the news item with a credit to you. We soon MIGHT add a rewards system for this in the form of a counter for valid news stories submitted.

Reader Komments from the TRMK Forums:



September 25th, 2004 1:07 AM CST - the_sim
It feels good to be back... hopefully for much longer than last time. :D
September 25th, 2004 3:35 AM CST - Billabong
It has been awhile, ive been waiting for this day for over a year now...
September 25th, 2004 9:14 AM CST - KNightMare2x
Dun Dun Dun......"remember me"?
September 25th, 2004 10:33 AM CST - TetterkeT
Originally Posted by : Patrick McCarron
Also we'd like to announce a new community feature, Easy News Submissions. Just post a message to the News Submissions topic in the forums and one of TRMK's News Editors will evaluate the item for it's validity. If it's newsworthy, they will post the news item with a credit to you. We soon MIGHT add a rewards system for this in the form of a counter for valid news stories submitted.
Wow, TRMK continues to come up with innovative ideas for their website. No doubt all the other gaming websites out there will follow your lead.
September 25th, 2004 10:35 AM CST - Kryptonite
Originally Posted by : TetterkeT
[quote=Patrick McCarron] Also we'd like to announce a new community feature, Easy News Submissions. Just post a message to the News Submissions topic in the forums and one of TRMK's News Editors will evaluate the item for it's validity. If it's newsworthy, they will post the news item with a credit to you. We soon MIGHT add a rewards system for this in the form of a counter for valid news stories submitted.
Wow, TRMK continues to come up with innovative ideas for their website. No doubt all the other gaming websites out there will follow your lead.[/quote] Lol, no doubt, home slice. Maybe they'll follow TRMK's lead and stay down for over a year without any updates, too. OMG LOL
September 25th, 2004 10:49 AM CST - Patrick McCarron
Originally Posted by : Kryptonite
Lol, no doubt, home slice. Maybe they'll follow TRMK's lead and stay down for over a year without any updates, too. OMG LOL
Get your facts right please. We were never "down", the boards were down but not the site. I do agree that we didn't update the news quite so often. But seeing that there was nothing but constant barrage of media previews of the game up until this point, not too many big news worthy events. We only post the big events. We have a limited staff right now who have jobs, sometimes two jobs. This site doesn't pay us anything, we are and always have been non-for profit. We also don't get any kickbacks from the media outlets like some sites out in the industry do. But now that the game is coming out we've been gearing up for kicking the site back into action to cover the game once again.
September 25th, 2004 10:55 AM CST - Ethix
Damn, talk about nostalgia.
September 25th, 2004 1:39 PM CST - Shinnokxz
It's good to be back. Might I suggest you guys also get an IRC chat going as well? Perhaps getting backin EFnet #mk3? :P
September 25th, 2004 1:58 PM CST - Patrick McCarron
Originally Posted by : Shinnokxz
It's good to be back. Might I suggest you guys also get an IRC chat going as well? Perhaps getting backin EFnet #mk3? :P
Researching a chat system as well too... probably not IRC but something we can control a bit easier than a large network like EFNet, etc.
September 25th, 2004 3:11 PM CST - BloodLust
I still can't believe it's back... and I will say this... it has brang back many memories... so i'm glad it's back. :D
September 25th, 2004 7:05 PM CST - RR
RR back!
September 25th, 2004 8:05 PM CST - jmills
Damn its good to be back ! Ive missed this place lol.
September 25th, 2004 8:20 PM CST - jgreenwo
Originally Posted by : Ethix
Damn, talk about nostalgia.
Nostalgia just isn't what it used to be...(sigh).
September 25th, 2004 11:13 PM CST - Shinnokxz
TRMK has always been up, just the forums were shut down for about a year and a half. Yeah, I can't wait to see a chat room open up. Perhaps they can use a little more secure of a server than EFnet if they DO use IRC.
September 25th, 2004 11:54 PM CST - MKJohn
Cool! Glad to see 'em back.
September 26th, 2004 12:09 PM CST - Shinnokxz
Unfortunately I was just a lurker from the 1996-1999 time period. I only went in #mk3 a few times and posted on alt.games.mk a few as well. TRMK is the reason why I am such an MK nut today. I remember when MK4 came out and there would be new moves adn fatalities discovered adn posted as news each day. That was extremely awesome. These days, a strategy guide is released the same day as the game. All the 'secrets' are out .
September 29th, 2004 9:23 PM CST - iceghost
Nice to the see the forums are back up, good to be back.
September 29th, 2004 9:39 PM CST - RR
Originally Posted by : iceghost
Nice to the see the forums are back up, good to be back.
Hey iceghost.
September 29th, 2004 10:54 PM CST - Love Cowboy
Hm... this seems to be the official welcome back thread Love Cowboy is here
September 30th, 2004 12:34 AM CST - the_sim
Originally Posted by : Love Cowboy
Hm... this seems to be the official welcome back thread Love Cowboy is here
Maybe it should be pinned, or made sticky than... huh?
September 30th, 2004 1:50 AM CST - Midget Kong
Originally Posted by : RR
[quote=iceghost]Nice to the see the forums are back up, good to be back.
Hey iceghost. [/quote]hey,he's actually using punctuation . I'm quite glad the forums are finally back up after all this time..to be honest I never thought I'd ever see it back up.but it's been resurrected.and just in time for what seems like it could be the best MK game yet :D .
September 30th, 2004 6:17 PM CST - -illusion-
Damn, it is good to see some familiar faces again. Thanks for briging back the forums. Best of luck.
September 30th, 2004 6:50 PM CST - Anguish
I doubt most of you remember me but anyways, I'm back.... ....No, not in black, ****ers. Hey now....only nice words plz. I don't want to have to bring back the word censors. - Jeff
October 1st, 2004 1:08 AM CST - DCR
If this is the official "I'm back" thread, then I guess I'll chime in too. I am also back, though I probably didn't leave a huge impression the last time I was here, so I doubt anyone remembers me.
October 1st, 2004 11:27 AM CST - StonedSour
If I can get Patrick to do a name change, that would be great, seeing as I registered twice, and used accounts that didn't work. Pat, I'll PM you in a while. But yes, StonedSour is back! :D
October 1st, 2004 4:10 PM CST - Ethix
Originally Posted by : -illusion-
Damn, it is good to see some familiar faces again. Thanks for briging back the forums. Best of luck.
Though, you've seen most of us at other boards. Most of us seemed to have migrated to the same boards this past year.
October 1st, 2004 5:10 PM CST - Anguish
...
October 2nd, 2004 12:21 AM CST - Teqeelafish
Yeah i'm back too. New username though. $44 to anybody who cares enough to guess who I once was. Nice to see some of the people around that I haven't seen since I stopped caring about this place. All in all, it's good to be back though.
October 2nd, 2004 1:35 PM CST - Love Cowboy
Originally Posted by : Teqeelafish
New username though. $44 to anybody who cares enough to guess who I once was.
Um... I'm gonna guess El Chupacabra
October 2nd, 2004 2:37 PM CST - highwaytothelost
This feels like a family reunion :P
October 2nd, 2004 10:38 PM CST - Teqeelafish
Originally Posted by : Love Cowboy
[quote=Teqeelafish] New username though. $44 to anybody who cares enough to guess who I once was.
Um... I'm gonna guess El Chupacabra[/quote] Naaaah... Best drop that whole "oh guess who i am!" thing, i was a newbie 'round these parts. Never stuck around for more than a few months so none of you would recall who i am, unless you are/were a member over at mk5.org/mko... But that wouldn't matter anyway, because i go by a different username there. If i knew you, i'd give you something special for trying though kick racists asses cause it's fun, k even retarded junkies are cooler k ...yeah.
October 3rd, 2004 3:28 AM CST - StonedSour
Originally Posted by : Teqeelafish
[quote=Love Cowboy][quote=Teqeelafish] New username though. $44 to anybody who cares enough to guess who I once was.
Um... I'm gonna guess El Chupacabra[/quote] Naaaah... Best drop that whole "oh guess who i am!" thing, i was a newbie 'round these parts. Never stuck around for more than a few months so none of you would recall who i am, unless you are/were a member over at mk5.org/mko... But that wouldn't matter anyway, because i go by a different username there. If i knew you, i'd give you something special for trying though kick racists asses cause it's fun, k even retarded junkies are cooler k ...yeah.[/quote] Wow, theCLONE's back! D:
October 3rd, 2004 9:01 AM CST - SolidSkorpion
yay for trmk feels good....
October 3rd, 2004 7:39 PM CST - the_sim
It feels great to be back... and to see alot of the old members comming back as well! :D
October 3rd, 2004 8:18 PM CST - highwaytothelost
When i type in mortal kombat on google TRMK shows up fourth on the list; awesome.
October 3rd, 2004 8:46 PM CST - Jeff Greeson
Originally Posted by : highwaytothelost
When i type in mortal kombat on google TRMK shows up fourth on the list; awesome.
It used to be number 2 until we let this site kinda waste away for 9 months. We'll bring it back up again to that spot. Of course, it could only happen with the help you guys here. :P
October 3rd, 2004 8:48 PM CST - highwaytothelost
Yeah i remember. Trust me it will get there. Maybe one day even number 1. In the past week it's jumped up quite a bit.
October 3rd, 2004 8:50 PM CST - highwaytothelost
Ahhh! Where did my edit button go? Don't mean to be a pain jeff, but i was wondering if TRMK is going to get a new look for MKD?
October 3rd, 2004 8:53 PM CST - the_sim
Originally Posted by : highwaytothelost
Ahhh! Where did my edit button go? Don't mean to be a pain jeff, but i was wondering if TRMK is going to get a new look for MKD?
That would be a swelll idea... i see www.mortalkombatonline.com is possibly getting a new look. I think the edit has been removed for the staff members only.
October 3rd, 2004 9:16 PM CST - RR
Originally Posted by : Jeff Greeson
[quote=highwaytothelost]When i type in mortal kombat on google TRMK shows up fourth on the list; awesome.
It used to be number 2 until we let this site kinda waste away for 9 months. We'll bring it back up again to that spot. Of course, it could only happen with the help you guys here. :P[/quote] 3rd.
October 3rd, 2004 9:42 PM CST - Patrick McCarron
Originally Posted by : RR
[quote=Jeff Greeson][quote=highwaytothelost]When i type in mortal kombat on google TRMK shows up fourth on the list; awesome.
It used to be number 2 until we let this site kinda waste away for 9 months. We'll bring it back up again to that spot. Of course, it could only happen with the help you guys here. :P[/quote] 3rd. [/quote] That was quick! Keep it coming!
Leave Your Komment
Hot Forum Topics
Replies










Link to TRMK
Link to TRMK